Երկխոսություն

ՎԱՀԱԳՆ ՀՈՎՆԱՆՅԱՆ.-ՊԻՏԻ ԱՊՐԵՍ, ՈՐ ԱՊՐԵՑՆԵՍ

Երևանյան շոգ երեկո էր,   Մեզի եկեք,- ասաց,- մեր քովը ծառերը ճկվել, գետին  են փռվում քամուց:  Սիրով ընդունեցինք Վահագն Հովնանայանի հրավերը:   Առաջարկեց դրսում նստել: Զրույցը սկսվեց  երիտասարդ օրերի մի լուսանկարի պատմությունից:  Խոսքն ավարտեց ծիծաղելով. -Ջահել էինք, խենթ էինք: 

-Պատմեք, գրի առնեմ, տպագրելու համար:

Ասաց. - Հարց տուր, էդպես հեշտ կլինի, անցյալի փեշից բռնելը… 

ԱՆՏԱԳՈՆ. ԻՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱԿԱԴԻՐ ԿՈՂՄԵՐԸ

Բերնհարդ Բուբի ղեկավարած Անտագոն թատրոնը,դեռեւս 2004-ին, բոլորովին նոր իրականություն բացահայտեց մեզ համար: Առաջին անգամ նրանք Երեւան էին բերել «Թայմ աութ» ներկայացման ընդամենը…մի հատվածը: Եւ այդ հատվածն արդեն իսկ բավական էր համոզվելու համար, որ ռեժիսորի ստեղծածը մարդկային երեւակայության թռիչքի անսահմանությունը հաստատող արվեստի գործ է։ Բայց նույն համոզվածությամբ վստահ՝ չէինք, որ տարիներ առաջ տրված խոստումը նրանք կպահեն, եւ ՀԱՅՖԵՍՏ՝ 2008-ին կվերադառնան Երեւան՝ ամբողջական ներկայացմամբ ու դերասանական ողջ (17 մասնակիցներ) կազմով: Եկան երեք ավտոբուսներով եւ հանգրվանեցին Հայաստանի մայրաքաղաքի՝ Կիր

ԷԺԱՆ ԿՏԱՄ, ԼԱՎ ԿՏԱՄ

Ինչպես հայտնի է էժան ապրանք առաջարկող թումանյանական հերոսը ոչ թե թափառական փերեզակ էր, այլ թագավոր, որը «մատնիք, մարջան, ապարաջան» առաջարկելով նաեւ խոստանում էր՝ «էժան կտամ, լավ կտամ», որպեսզի մարդկանց շուրջը հավաքի ու անմիջական շփման ընթացքում իմանա, թե ի՞նչ են մտածում նրանք երկրի թագավորի մասին...

Subscribe to RSS - Երկխոսություն